Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Sigge Svamphund - 21 november 2010 17:43

Blir bara en snabb uppdatering om min dag.

Orkar inte riktigt med att blogga nu för det har hänt tråkiga saker.

Kommer till dom.

I alla fall så har jag hunnit med en del.

På förmiddan så skulle det bara bli en sväng i min närmaste skog.

  

Jag har väldigt bråttom för längre fram så finns det nåt skoj.

  

Min polare Ollie.

Hade sällskap med honom i skogen, mycket trevligt.

  

Träffade min polare Ludde också. Vi brukar träffas på morgonrundan, men då har

ju aldrig matte kameran med sej så detta är första bilden på honom.

Gick hem och slappade ett par timmar, sen skulle jag ut och åka.

  

Yeees, dejt!!!!!!

Hamnade hos Zamba, mycket trevligt för vi har inte setts på evigheter.

  

Vi tog med våra mattar och gick en sväng i skogen.

Zamba bor nära där jag och matte bodde förut så det var gammal välkänd skog för

mej.

  

Halkade runt på isiga vägar gjorde vi också.

Så gick vi genom en komonsterhage, men komonstren hade gått hem till sitt

monsterhus så det var lugnt där.

  

Tillbaka hemma hos Zamba så träffade jag hennes katter.

Den ena vägrade vara med på bild men här är i alla fall den andra.

Jättesöt Ragdoll tjej som matte självklart glömt namnet på.  

Människorna fikade och jag blev bjuden på smarrigt grisöra.

Jodå fick goda kakor också.

Men nu började tråkigheterna.

Matte fick ett sms om att hon skulle ringa människovalparnas pappa omgående.

Det var ett mycket trist samtal.

Människovalpen Adam har varit med om en olycka och slagit sej väldigt illa.

Så illa att hans framtänder sitter fast i gommen.

Åkte hem med en mycket upprörd matte som bara ville hem och ringa och få veta

mera.

Det är så illa med Adam att han och hans mamma fått åka från Eskilstuna till

Örebro där käkkirurgen ska operera honom under kvällen.

Aldrig tar olyckorna slut verkar det som.

Matte är självklart väldigt ledsen och orolig.

Förvänta er inga besök ikväll för matte bara vandrar runt och försöker

hypnotisera två telefoner att ringa så hon får veta vad som händer med Adam.

Snälla håll alla tassar och tummar ni hittar för att allt går bra nu.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards