Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sigge Svamphund - 11 december 2010 17:58

Typiskt urtrist dag.

Låååång morgontoalett vet jag ju vad det innebär.

Hade i alla fall tur och träffade Dolly så jag hade trevligt hundsällskap.

Hemma igen så var det dags för passa tråkhus och tråkradio.

Fick ett grisöra, lite Luddegodis och några köttbullar.

Så försvann matte.

Men ni vet ju hur virrig hon är.

Jag får ligga och ha tråkigt, men mitt onödiga koppel det släpade hon med sej!

Enligt matte så hade hon ställt ett par saker i bagaget på bilen, sen hade

hon öppnat en bildörr och sagt åt mitt onödiga koppel att hoppa in!

Om någon sett henne hade hon troligen blivit omhändertagen för ganska lång

tid framöver.

Korkad människa som tror att hon har en osynlig hund eller nåt.

Ja,ja hon kom hem igen och hade ingen annan hund i mitt koppel heller

Gick ut en sväng och träffade inga trevliga hundar eller människor.

Bara tre rådjur.

Inne igen så åt jag upp grisörat jag fick innan matte försvann.

Lät det ligga medan jag passade huset så hon ska begripa att det inte går

att muta mej.

Hoppas på en vanlig hunddag imorgon och att jag kan komma till skogen då.

Var ju flera dagar sen sist.

Ska försöka titta in till er andra under kvällen.

Virriga upptagna matte har ju inte låtit mej surfa runt på egen tass på

flera dagar.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards