Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Sigge Svamphund - 5 december 2010 18:15

Jaha historien upprepade sej idag,

Blev en lååång morgontoalett, men idag var det nästan vår med bara ett par

minusgrader.

  

Utsläpad så tidigt att det inte ens hunnit bli ordentligt ljust.

Här ska en gran besökas.

  

Tyckte att vi skulle ta den här vägen vilket matte inte alls ansåg.

Ska införa ett nytt budord.

Människan ska alltid lyda sin hund!

  

Gissa vad detta är!

Dagens fynd kan jag tala om.

När snön och diverse skräp var borta så hade klumpen förvandlats till en grankotte!

  

Inte skymten av en spagrop.

Bara snö och onödig is!

  

Passerade fyndhörnan men de där bra långa rören var försvunna.

Hittade ingenting av värde.

  

Hela sjön är bara vit inget vatten nånstans.

Brukar gå utmärkt att spaa vid sidan av spängerna som går över våtmarken.

  

Hittade i alla fall en bra pinne ute på ön.

Den hade jag mycket roligt med.

  

Korvbuskarna blommar!!!!

Den här växte mitt i våtmarken när jag var på väg till andra sidan sjön.

Hittade ytterligare en p väg från sjön.

Efter nästan två timmars morgontoalett så försvann matte igen.

Passa tråkhus och tråkradio.

Fortfarande inga hundprogram.

Tror vi hundar får ena oss och starta en radiokanal för och om oss.

Vi kan säkert tjäna en hel del grisöron och annat smaskigt på reklam.

Matte kom tillbaka igen och jag var ute på en alldeles vanlig tråkrunda där det

inte hände nåt av värde.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards