Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Sigge Svamphund - 23 oktober 2007 18:06

Idag har jag varit i en ny skog.

Mycket trevligt för jag hittade en ny sjö.

Självklart var jag tvungen att provsimma den. Den här sjön är lika bra aom alla mina andra sjöar.

Provade fyra olika badplatser och alla var lika simvänliga.

Matte gnällde som vanligt över att det är kallt i vattnet.

Äsch, det är inte alls kallt, jag har bra päls.

Förövrigt så rinner hennes nos. Om hon kunde inse det hälsofrämjande i att ta härliga simturer skulle hon säkert slippa rinnande nos.

Se på mej bara. jag simmar massor i olika sjöar och inte rinner min nos inte.

Men gnälliga människor tror ju att tortyrkammaren är ett lämpligt ställe att bli ren i. Tror att det är den som orsakar rinnande nosar.

Jag hittade faktiskt några svampar i skogen också.

På bilderna ser ni min nya sjö och så ett där jag väntar på att få kasta mej ut i vattnet igen.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards