Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Sigge Svamphund - 15 oktober 2007 18:30

I dag har jag varit i en av alla mina storskogar.

Mycket trevligt o nu var det alldeles jägarfritt där.

Massor med gamla och nya spagropar hittade jag att greja i.

Brottades med en massa mindre träd också.

Hittade en del svamp men det var ganska dåligt med sån. Men skönt att få vara i stora skogen igen.

Jag fick ju till en massa bra lerinpackningar i pälsen.

Som vanligt mänskligt klagande över att jag stank.

Hur lär man människor att gammalt lervatten faktiskt luktar gott?

Men jag har ju min nyupptäckta sjö där. Alltså tog jag en massa simturer för att slippa tortyrkammaren när jag kom hem.

På bilderna så grejar jag i en utsökt spagrop och på den andra så ägnar jag mej åt att vänta på att pinnen ska kastas så jag får ut och simma.

Har hört att imorgon ska jag få åka till en annan av mina skogar.

Hoppas jag verkligen.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards