Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Sigge Svamphund - 9 oktober 2007 19:31

Började dagen med att följa med till den där trevliga Grisöronaffären i Flen.

Var tvungen att vänta i bilen.

Matte påstår att jag tigger så mycket där.

vadå tigger????? Jag ser bara till att bli bjuden på godis. Det är ju en hundlig rättighet!

Fast hon hade smaskiga öron med sej till mej.

Så var jag ute och busade i en skogsbacke här.

Hittade dåligt med svampar och så hörde jag hur de sköt långt bort så det blev inte så mycket vara i skogen.

När vi skulle gå hem så träffade jag en katt.

Eller jag tror i alla fall att det var en katt.

Konstig väldigt långhårig med alldeles platt nos.

Vänlig som jag är så tänkte jag ju hälsa på den.

Men den där katten passade tydligen sitt hus.

Den gick rakt emot mej medan den morrade och fräste. Lät till och med värre än vad Penny brukar göra när hon är sur på mej.

Jag insåg att det nog var bättre att fortsätta gå än försöka bli bekant med katten. Den verkade alldeles för mordisk för min smak.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards