Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Sigge Svamphund - 21 oktober 2007 17:33

Idag var jag och hälsade på en av mina bästa kompisar som fyllde en massa år.

Mycket trevligt.

Bjöd mej på ett par kakor och så fick jag en hel påse med smaskiga Frolic av henne. Bra med människor som fyller år om de ger mej presenter.

När jag var ute så kom det några andra hundar som tydligen bor i närheten.

Tänkte självklart bli bästa kompis med dom.

Men de två stora började svära åt mej när jag försökte busa med deras lilla kompis.

Det slutade med att de sa så många fula ord att jag var tvungen att gå in för att det inte skulle bli slagsmål. Jag vill ju inte slåss, bara ha trevligt med alla.

Jag och matte var vid ett ställe där de haft en sån där kolmila. Matte skulle hämta nåt där.

Träffade ett antal trevliga människor. De ingår numer i min stora krets av bästa kompisar. Lyckades övertala ett par av dom att kasta lite trevliga sotiga pinnar åt mej.

När jag skulle åka hem så hade jag sån tur att matte stannade vid en av alla sjöar vi passerar.

Tog ett antal trevliga simturer.

Visar en bild där två av mina nya hundbekantskaper är med. Den är tagen innan de började svära åt mej.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards