Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Sigge Svamphund - 13 oktober 2007 18:10

I dag har jag bloggat i precis ett år.

344 inlägg har jag skrivit och en väldig massa besökare har jag haft.

Just nu så har 14 personer röstat i min omröstning om jag ska fortsätta blogga. 13 stycken tycker att jag ska fortsätta och en bryr sej inte.

Men det var ju inte det jag skulle berätta.

Jag har tillbringat en stor del av dagen hos min bästa kompis mattes son Mattias.

Mycket trevligt.

Hos honom bor det ju ett par människovalpar. Eller han bor ju ihop med deras mamma.

De där människovalparna är lite halvstora så de är perfekta att busa med.

Jag tog med mej min frisbee dit så det skulle ha nåt att kasta åt mej.

Min planering fungerade som vanligt alldeles utmärkt för de busade med mej hela tiden.

Fick träffa den där skumma minigrisen igen.

Men när den var ute så var jag tvungen att vara kopplad.

Nåt om att jag kanske skulle bli sugen på minigrisskinka eller så.

Vad tror människorna om mej egentligen?

Har inte en tanke på sån skinka, men jag hade så gärna busat med den där skumma grisen.

Fast den verkar ju lite rädd för mej.

På bilden så väntar jag på att människovalpen Oskar ska ha den goda smaken att kasta min frisbee åt mej.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards