Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Sigge Svamphund - 12 oktober 2007 18:09

Idag har det hänt lite mer än igår.

Jag har varit och hälsat på några bästa kompisar som jag var granne med förut.

Mycket trevligt att komma dit.

Det bor ju en liten söt tjej där. Hon är bara valp och när hon var liten så var hon lite rädd för mej.

Men nu är hon större och vi kunde busa en hel del.

Jag hittade en trevlig boll som jag försökte få med mej hem på långtids lån.

Men tyvärr så var matte alldeles för uppmärksam.

När jag var där så fick jag gå en runda i min gamla hemmaskog också.

Brukar hitta en massa svampar där men idag var det alldeles tomt, Fanns inte en endaste liten svamp.

Inte var det något vatten i mina gamla spagropar heller.

På bilden så håller jag och Nellie på och busar med bollen.

Har hört att jag ska åka och hälsa på min bästa kompis Mattias i morgon. Det är mattes äldsta son som har den där skumma minigrisen.

Undrar om den vill busa med mej nu?

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards