Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Sigge Svamphund - 4 oktober 2007 18:08

vad hon pratar om!!!!!!!!!!!!

Förra veckan så påstod hon att det nog var årets sista dopp i min favoritsjö vid Sörmlandsleden.

Jag hade ju redan då andra planer och åsikter.

Idag befann jag mej i den skogen.

Många trevliga spagropar som jag jobbade mycket med.

Gissa om jag fick till fina lerinpackningar.

Tänkte att eftersom vi var i den skogen så kanske jag skulle få göra rent mej genom att besöka sjön.

Hade tur vi gick åt det hållet. Självklart så stack jag före så inte matte skulle få för sej att blåsa mej på badet.

Jag badade mycket från två av mina badplatser.

Alltså matte hade fel co jag rätt (som vanligt) förra veckan.

Nu sa hon inget om sista badet så hon kanske har lärt sej.

Hittade en del svamp också.

På bilden så har jag plockat en stor strävsopp.

Bilden är lite suddig men jag har så bråttom att lämna svampen till matte när jag plockat.

Vet ju att det finns smarrigt godis i hennes fickor.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards