Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Sigge Svamphund - 26 oktober 2007 18:46

Slitig dag.

Den började alldeles som vanligt men sen fick jag mycket att göra.

Paddis var ute och slarvade alldeles innan vi flyttade.

Idag kom resultatet.

Precis som förra gången hon skulle ha kattvalpar så försökte hon adoptera mej.

Men när hon väl skulle föda så försökte jag hjälpa henne.

Slickade hela henne och gnällde uppmuntrande osv.

Nu har jag faktiskt fått se kattvalpar komma till varlden.

Två stycken har det kommit men matte säjer att det kanske kommer en till.

När hon hade kattvalapr förra gången så bodde vi ju så att hon hade dom på vinden. Jag fick träffa dom alldeles för sällan.

Men nu så kan jag umgås med dom så mycket jag vill.

Allra helst så skulle jag inte flytta mej från lådan där de är.

Känner ju ett stort ansvar för dom.

På bilderna så ser ni när jag tröstar Paddis som har värkar och när första kattvalpen kommit.

Jag hälsar den välkommen till världen.

Nu måste jag vakta dom igen!

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards