Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Sigge Svamphund - 18 oktober 2011 18:06

Kan inte påstå att det hänt så mycket i mitt hundliv idag.

Drog i väg ganska tidigt till skogen för matte hade hört att det skulle bli regn.

Blev ingen långrunda heller.

 

Gick i alla fall en väg som jag inte gått på ganska länge.

Sen drog jag och matte bara runt lite planlöst i skogen.

 

Hittade i alla fall en utmärkt spagrop.

Jobbade som vanligt en hel del.

 

Nädå de är inte döda till mattes förtvivlan!!!!!

Fast jag lyckades bara hitta ett par liter svarta trumpeter men korgen blev full

med trattkantareller i stället.

 

Ser ni mej?

Det har börjat falla hälsovådligt regn och jag försöker söka skydd under granarna.

Fick inte vara kvar där utan matte påstod att jag skulle till min bil.

Åkte hem och slappade och slappade ännu mer.

Ute vräktre regnet ner och det blåste.

Så ansåg matte att jag skulle ut igen.

Skulle jag absolut INTE!!!

Jag hade utträttat mina behov, motionerat, spaat och jobbat alltså ingen som helst

anledning att ens sticka ut en klospets.

Släpades ut helt mot min vilja medan regnet skadade min vackra kropp.

 

Försökte hålla mej så nära husväggarna som möjligt för att kanske kunna undgå

att bli alltför skadad.

Gick in igen och försökte läka regnskadorna och fortsatte att slappa.

Hoppas att det inte regnar imorgon så jag kan vistas ute.



Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards