Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sigge Svamphund - 6 oktober 2011 20:40

Har mest kommit en massa äckligt regn idag.

Klarade faktiskt morgontoaletten utan att skadas och sen skulle jag en sväng

till skogen.

Blev inte skjutsad nånstans utan fick hålla mej i hemmaskogarna.

 

När jag nu var i skogen så passade jag på att jobba en del.

Hittade lite såna där onämnbara svarta och en massa trattkantareller.

 

Hann med att uppsöka ett par granar också.

Sen blev det alldeles mörkt i skogen.

 

Hälsovådliga regnet har kommit tillbaka med full kraft och jag springer för att

komma hem och slippa skadas.

Hann tyvärr ådra mej en del regnskador eftersom det var en liten bit hem.

Var hemma och slappade några timmar.

Sen skulle jag åka till Eskilstuna och människovalparna för att inspektera deras

nya hemma.

Jo jag kom till människovalparna till slut.

Ni vet matte och okända gator.......... hörde en massa mutter om att nä måste nog

ringa och fråga.

Regnet vräkte ner och det var enligt matte ett elände att se vad det stod på

skyltarna.

 

Lyckligt framme och matte klarade sej utan att ringa.

Här inspekterar jag Olivers nya rum.

Bra rum, där kan han bo.

 

Passade på att ha lite kurser med Adam också.

 

Nu har människovalparna ganska stor tomt.

Eftersom hälsovådliga regnet upphörde så hann jag med en snabb inspektionsrunda.

Ska kolla mer nästa gång.

 

Oliver och Adam såg till att jag fick en massa godis att äta också.

Bra med omtänksamma människovalpar.

 

Jag och matte fick middag där.

Adam tyckte helt plötsligt att det var jätteskoj att bli fotograferad när han åt.

 

Bra med människovalpar som inte orkar med all mat.

Jag smällde i mej mycket smarriga rester.

 

Som tack för maten så hjälpte jag Marcus med disken.

Blev en del mer intressant bus med människovalparna, men då ägnade sej matte

åt mänskligt tråkprat med Marcus så det blev det inga bilder.

Mina förehavanden ska dokumenteras, mänskligt tråkprat är bara onödigt!!!!

Sen var det dags att åka hem igen.

I morgon så ska jag visst utföra nåt arbete på Sörmlandsleden.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards