Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 27 november 2007

Av Sigge Svamphund - 27 november 2007 18:18

De där hemska monsterslangarna retar mej fortfarande.

Nu finns de alldeles inpå huset där jag bor.

Det har grävts stora gropar och bredvid dom så ligger det högar med såna där hemska monsterslangar!

Spelar ingen roll åt vilket håll jag går de finns överallt.

Jag anfaller dom självklart och försöker mörda dom men de verkar ju vara odödliga.

Gillar dom inte!!!!!!!!

Hoppas dom där människorna som jobbar med det ser till att de kommer under jord snabbt.

För övrigt så har jag bara ägnat min dag åt vanliga hundgöromål.

Som vanligt varit i skogen. Fast idag så fick jag leta godis istället för pinnar.

Passade träd medan matte gömde en massa godis som jag fick leta reda på sen.

Mycket trevlig sysslesättning.

Visar ingen bild på monsterslangarna utan istället får ni se hur mycket vinter det är vid min närmaste badsjö nu.

Idag så såg jag spår av att rådjur gått på isen där men jag fick inte gå på den för matte.

Begriper inte varför.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards