Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 26 november 2007

Av Sigge Svamphund - 26 november 2007 18:34

Idag så har jag hälsat på mina bästa kompisar mattes föräldrar igen.

Började med att bjuda mej på några goda kakor.

Sen var jag tvungen att hålla kurs med mattes mamma. Det ingår i mina hundliga rättigheter att kontrollera innehållet i deras kylskåp.

Kan ju finnas smaskiga matrester åt mej där.

Jag fick jobba hårt för att få henne att förstå att kylskåpsdörren skulle öppnas.

Men till slut så förstod hon och jag fick ett par goda skinkskivor.

Hoppas att hon kommer ihåg det tills nsäat gång jag kommer att jag ska inspektera kylskåpet.

När jag kom hem så var jag i skogen ett tag.

Ägnade mej åt att leta efter gömda pinnar och annat skoj.

Fast ibland så måste jag ligga stilla och vänta tills matte säjer att jag får leta efter pinnen.

Hm, jag vill börja leta på en gång.

På bilden så ligger jag och väntar på att få tillstånd att ge mej iväg och leta.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards