Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 2 november 2007

Av Sigge Svamphund - 2 november 2007 17:20

Har haft människovalpen Oliver och min bästa kompis hans pappa här på besök.

Tog med dom ut och gick runt närmaste sjön.

Passade självklart på att ta en massa uppfriskande simturer.

Människovalpen var mycket intresserad av mitt badande. Undrar när han är tillräckligt stor för att ta lite simturer ihop med mej?

När vi kom hem så skulle människorna fika och människovalpen äta sin mat.

Då är det bra att hålla sej framme för det kan bli ganska många smakprov.

Så tyckte jag att människovalpen skulle leka med mej.

Hämtade min favoritödla.

Det var då det hände!

Han snodde ödlan och vägrade att lämna den ifrån sej!!!!!!

Jag hade planerat att han och jag skulle leka med den.

Nädå, han behöll den och försökte dessutom käka upp den.

På bilderna ser ni hur jag förlorar kampen om den. Hm, besegrad av en människovalp på sju månader!!!

Inte förrens han skulle åka hem fick jag tillbaka min ödla.

Får väl vara glad att han inte lånade med sej den hem.

Så har jag skaffat mej en ny tjej idag.

Min favoritgranne här har skaffat hund.

Idag träffade jag henne.

En mycket snygg tik som heter schäfer. Jämngammal med mej så henne kan jag nog ha mycket skoj med.

Busade lite ute på gården här och jag hoppas att jag träffar henne snart igen.

Mycket trevligt att ha fått en hundgranne också.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards