Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 november 2007

Av Sigge Svamphund - 13 november 2007 17:26

I dag har det varit födelsedag här.

Alla hundars skräck Penny Pök fyller 14 år idag.

Jag har hört att såna där fjortisar ska vara ganska fjantiga, men det har tydligen inte Penny hört.

Hon är på lika dåligt humör som vanligt. I alla fall mot mej.

Spelar ingen roll hur mycket jag försöker ställa mej in hon bara fräser.

Som vanligt så bjöds det på Whiskas till födelsedagsmiddag.

På bilden så håller Penny på och vräker i sej sin portion.

Tror inte att jag var bjuden på den men matte var snäll och såg till att jag också fick lite.

Mycket gott kan jag rekomendera till andra hundar också.

Dagen har jag bara ägnat åt vanliga hundgöromål.

Fast igår så slutade dagen väldigt bra.

När jag skulle gå ut sista gången så kom min favoritgranne också ut tillsammans med den där snygga schäfertjejen han skaffat.

Perfekt för jag fick avsluta dagen med att busa ordentligt med Bella som hon heter.

Märkte knappt att det regnade, hade fullt upp med att smöra och busa.

Borde få träffa henne varje gång jag ska gå ut.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards