Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Sigge Svamphund - 7 november 2007 19:25

Det har kommit sån där mysig snö nästan hela dagen här.

Mycket trevligt.

Jag gillar ju snö, det är mysigt att rulla sej i sån och så är den väldigt god att äta också.

Fast jag blev lite sur på matte när jag tyckte att jag skulle bada i en av mina bäckar här. Tyckte inte hon. Nåt om att jag inte alls skulle hålla på och plaska i vatten när det var kallt och snöade.

Synd att det inte var i skogen. För då är jag ju lös och gör som jag vill.

De där märkliga slangarna som jag retar mej på var ännu värre idag.

Gick där det inte alls brukar vara såna.

Då kom det en som en jätteorm över gräset!!!!

Jag tyckte absolut att det gick alldeles för långt och gick till anfall.

Ska inte ha stora tjocka slangar som helt plötsligt börjar leva och röra på sej.

Försökte bita tag i den för att hejda framfarten. Men den bara fortsatte.

Min synnnerligen oförstående matte bara skrattade, dessutom väldigt mycket.

Jag hade alldeles missat att det var en liten traktor som drog slangmonstret!

Nu är visst de flesta av dom i säkert förvar under jorden. Tur det för de verkar vara väldigt opålitliga.

På bilden så försöker jag få bada.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards