Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Sigge Svamphund - 13 december 2008 18:33

Idag har jag varit hos mattes äldsta valp Mattias.

Hans människovalp Liam firade sin 1 årsdag.

På väg det så stod den lömska kossan som utger sej för att vara konstgjord kvar.

Jag skällde ut den ordentligt eftersom jag vet att den bara väntar på att sätta tänderna i mej och andra oskyldiga hundar.

Såg ett par hästmonster också som jag skällde ut så de inte skulle få för sej att ge sej på min bil.

Det här är en dålig bild på människovalpen Liam och hans pappa Mattias.

Mattias är lika förtjust som matte över att vara med på bild (alltså inte alls) det är därför han gör konstiga miner.

Jag anställde mej som diskare av tårtfaten.

Mycket bra jobb.

Bjöd mej på lite fikabröd också.

Sen gick jag ut och roade mej i snön.

Bra service hos Mattias.

Jag hittade en röd dunk.

Tror inte att jag hittat nån röd förut.

Tyvärr fick jag inte behålla den eftersom den innehöll nåt som var olämpligt för hundar.

Tycker att de kunde ha hällt ut det olämpliga och låtit mej ha dunken.

Övergick till att busa med pinnar.

Detta är dagens nära döden upplevelse!!!!!!!!!!!

Matte kastade pinnen och titta vilka som tror att de ska äta en stackars svamphund till middag.

Behöver jag tala om att pinnen ligger kvar i snön?

Jag sprang och försökte ta skydd i en bil som tyvärr inte gick att komma in i.

Hörde de andra människorna och sprang rakt in i ladugården till de hundätande komonstren!!!!!!!!!!

Var ute snabbare än jag kom in och bestämde mej för att jag ville åka hem!

Är ju alldeles livsfarligt att röra sej hos Mattias.

Hundätande monster överallt.

Ja,ja en stund senare så fick jag faktiskt skydd i min bil och fick åka hem.

Imorgon väntar en trist passa huset dag igen.

Fast nåt skoj kanske jag hinner med.



Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards