Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Sigge Svamphund - 2 december 2008 17:57

Hade ju hört talas om att jag skulle få träffa mina leonbergerbrudar idag.

När jag var ute första gången så var det dimmigt och kom lite äckligt regn.

Men dom tur var upphörde det hälsovådliga regnet.

Jag gick alltså och träffade mina brudar.

Här är dom mina tjejer Sheba och Cleo.

Det är så mörkt att det ser ut som om bilden är tagen sent på eftermiddan men det var faktiskt så mörkt vid halv tio på förmiddagen.

Sheba har ju nästan slutat lukta gott nu.

Men en del luktar hon så jag fick några tillsägelser.

Gick en ganska ordentlig runda med dom i skogen.

Mycket trevligt med tiksällskap.

Du behöver inte bli svartsjuk Giah.

De är ju inte alls lika snabba som du och det är dej jag är riktigt kär i.

Här är jag och Sheba som har luktat så gott.

Det var ju för hennes skull som jag rymde i skogen.

Men hennes matte såg oss nästan hela tiden så människorna behöver inte vara oroliga.

Molle!!!!!

Jag ska lämna din adress nästa gång jag träffar dom, LOVAR!!!

När det var dags att skiljas från tjejerna så började det regna mera.

Sen har det bara regnat hela dagen.

Äckligt!

Jag har alltså mest slappat i fåtöljen.

Fast matte har släpat ut mej i regnet utan någon som helst hänsyn till min hälsa!

Får väl vara glad för att jag i alla fall hann träffa brudarna och umgås en del med dom-

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards