Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Sigge Svamphund - 29 november 2008 18:20

Har haft en typisk tråkdag.

Det har egentligen inte hänt nåt som är värt att rapportera.

Gick till skogen en stund på förmiddan.

Försökte regna när jag var där så jag ville å hem.

Men det är bara att inse att matte inte tar någon som helst hänsyn till min hälsa.

Hon vägrade gå hem och påstod att jag behövde motionera.

Behöver jag aldrig när det kommer hälsovådligt regn!

Sen drabbades jag av att passa huset.

Lika tråkigt som alltid att ligga och lyssna på dötrista radion,

Finns ju inga vettiga program för oss hundar.

Kanske skulle starta en hundkanal med bra program för oss.

Så har jag fått en utmärkelse också.

Tack Acke och Primo och Molle!!!!

Jag gör som vanligt låter er som vill ha ta den.

Kan inte välja bara sju stycken och det verkar som om de flesta av mina bloggvänner har fått den.

Nu hoppas jag på en aktivare och roligare dag imorgon.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards