Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Sigge Svamphund - 4 november 2008 17:55

Har inte mått riktigt bra idag.

Var tvungen att gå ut lite akut tidigt i morse och sen har jag varit tvungen att ut ganska många gånger idag.

Har alltså bara ägnat mej åt tråkpromenader

Matte borde ju ta hänsyn till att jag mått dåligt.

Nädå, efter en promenad så hamnade jag i tortyrkammaren!!!!!!!!!!

Hela jag blev inte torterad bara mina bakre delar men det var enligt min åsikt för mycket med det!

Borde ha fått gå till min sjö istället. Om onödiga isen försvunnit så kunde jag ju fixat det på egen tass.

Försökte att ta med min frisbee ett par gånger också. Fick inte göra det heller.

Nåt om att jag skulle ta det lugnt.

Inte har jag fått nån mat.

Nä matskålen är borta och det finns bara vatten åt mej!

Har minsann sett att matte ätit utan att bjuda mej.

Hon borde faktiskt sympatisvälta.

Jag har bestämt att imorgon ska jag vara mitt vanliga pigga och aktiva jag igen så det händer lite.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards