Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Sigge Svamphund - 14 november 2008 17:55

Blääääää!

Typisk supertråkdag.

Det har bara regnat och regnat hela dagen.

Utsläpad mot min vilja flera gånger.

Tänk om matte någongång kunde inse att regn är väldigt ohälsosamt för mej.

Nädå, hon påstår att jag måste gå ut.

Måste jag inte alls!

Har superblåsa och kan hålla mej hur länge som helst.

Fast jag borde ju i rättvisans namn kunna få en hundlåda. Katterna har ju kattlåda. Men det är väl bara att inse att världen är synnerligen orättvis.

De gånger jag släpats ut så har jag inte sett nån annan hund ute. Antar alltså att det bara jag jag som tvingas ut.

Alice husse och matte har inte hört av sej.

Polisen ringde till matte och frågade hur det hade gått.

De hade inte ringt dit heller fast matte bad Alice minimatte att de skulle göra det.

Trist är det att ingen hört av sej med tanke på vad som kunde ha hänt.

Hoppas att det inte regnar imorgon så jag kan ägna mej åt en massa trevliga hundgöromål.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards