Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Sigge Svamphund - 13 oktober 2008 17:47

Som sagt idag fyller min blogg 2 år.

Jag firade detta genom att åka och träffa två av mina tjejer.

Milou och Flisan.

Var länge sen jag träffade dom sist.

Titta här!

Jag var helt klart efterlängtad för Milou stod vid grinden och väntade på mej. Det gjorde faktiskt Flisan också men hon syns inte på bilden.

Känns mycket bra att vara så eftertraktad av tjejerna att de står och väntar på mej.

Busade väldigt mycket, väldigt länge.

Perfekt en sån här dag när skogarna är fulla av älgjägare.

Det här är Milou, jag är väldigt kär i henne. (Snälla säj inget till alla mina andra tjejer).

Här håller jag och Flisan på och busar med bollar.

Jag hade kunnat stanna kvar mycket längre, men matte bestämde att vi skulle åka hem.

Hemma så vilade jag ett tag.

På eftermiddan så var det meningen att jag skulle få gå runt min närmaste sjö.

Men när vi närmade oss den så sköt dom nånstans i skogen så mina dagliga bad blev inställda.

Som sagt jag har ju bloggat i två år idag.

Många inlägg och bilder har det blivit.

Förra året så hade jag en omröstning om jag skulle fortsätta blogga om mitt eländiga hundliv. Då tyckte de allra flesta att jag skulle göra det.

Så jag kör den omröstningen igen från och med idag.

Åsikterna kan ju ha ändrat sej.

Så ska man ju fira också.

Alla mina fyrbenta läsare bjuder jag på den här hundtårtan.

Tro nu inte att jag fått en sån idag. Nä, bilden är lånad på nätet.

Jag har bara smaskat i mej en god grisknorr.

Mina tvåbenta läsare får en korg kantareller att tillreda på valfritt sätt.

En viss besökare bör tänka på att hennes Japanska spets är väääldigt sugen på svampmacka!

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards