Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Sigge Svamphund - 31 oktober 2008 18:45

Haft en synnerligen inaktiv dag.

I morse så fanns det lite snö på marken.

Hittade en bra fläck där det gick att rulla i den. Men så började det regna och då gick jag självklart hem och la mej.

Nästa gång jag skulle gå ut så hade det börjat snöa en massa igen.

Blåste gjorde det också.

Jag ansåg att det var passande badväder och ville gå till min närmaste sjö.

Gjorde vad jag kunde för att få med mej matte till den.

Men misslyckades totalt.

Fick inte gå och bada i rådande väder.

Måste leta reda på kontaktuppgifter till hundombudsmannen.

Onödiga isen kan ju lägga sej på mina sjöar när som helst, alltså är det viktigt att hinna med så många bad som möjligt.

Annars så har jag mest tillbringat dagen med att lata mej i fåtöljen.

Drömma om Giah och andra trevliga saker.

Hoppas på en bättre och aktivare dag imorgon.

Den dåliga bilden är från i morse när jag påbörjar snörullningen.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards