Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 26 oktober 2006

Av Sigge Svamphund - 26 oktober 2006 20:34

Har haft ett par ganska lugna dagar.I går var jag med matte och hämtade hö till marsvinen.Fanns många underliga djur där.Hörde att de heter kossor.Hmm, har aldrig träffat kossor tidigare. Tror inte att jag tänker bli närmare bekant med dom.Så var vi i skogen ett tag.Letade reda på en massa svamp som vanligt.Provade att hjälpa matte att plocka trattkantareller.Men de är svåra att plocka för mej, går lätt sönder. Så jag letar bara reda på dom. Håller mej till att plocka kantareller och soppar och sånt.Jag hittade faktiskt en Karl Johan på tomten så den plockade jag åt matte.Idag har det regnat nästan hela dagen.Självklart har jag mot min vilja blivit utsläpad trots det.Mattes son kom och hälsade på.Han skulle visst visa sin nya bil.Självklart beundrade jag den.Sen försökte jag leka knähund, men han påstår att jag är för stor för att sitta i knäet. Nädå, det är jag inte alls!!!!!!!I morgon ska det visst blåsa väldigt mycket.Antar att jag inte kommer till skogen då.Nu ska jag gå ut en sväng.Kanske kan passa på och skälla lite på vildsvinen sombrukar smyga runt här ibland.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards