Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 24 december 2007

Av Sigge Svamphund - 24 december 2007 19:42

Nu är jag hemma igen från mitt julfirande.

Jobbig dag.

Träffade många av mina bästa kompisar och skaffade mej ett par nya.

Bjöd mej självklart på en massa god mat också.

När tomten kom (tror inte på tomten han luktade som min bästa kompis Marcus) så fick jag paket.

I det ena paketet så hittade jag ett smaskigt tuggben från människovalpen Oliver. Mycket gott har redan tuggat i mej en del.

När jag öppnade det andra så fanns det en sån där julstrumpa från Grisöronaffären.

Den innehöll en leksak jag tittat på flera gånger där och en massa smaskigt godis och ett par grisöron. Bara undrar hur matte lyckades köpa den utan att jag såg. Men det var nog det människorna smusslade med härom dagen.

Känner mej väldigt nöjd med firandet.

Imrogon ska jag visst få göra nåt roligt har jag hört.

Visar en bilde på mej med julklapparna.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards