Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Sigge Svamphund - 3 december 2007 18:28

Dagen började bra.

Hade sån tur att jag blev skjutsad till min favoritaffär Grisöronaffären i Flen.

Som vanligt hittade jag en massa som jag tyckte att jag skulle handla.

Men fortfarande får jag inte köpa nån kanin. Idag hälsade jag på ett annat trevligt djur som hette Chinchilla. En sån skulle jag också kunna tänka mej, men inte fick jag handla nån sån heller.

Såg att dom har tagit fram en massa skoj hundjulklappar. Hittade trevliga strumpor som det var alldeles fullt med grejer i. Tänkte köpa allihopa.

Hörde nåt om att jag kanske kan få en i julklapp.

Vadå, vänta till jul jag vill ha nu!!!!!!!!

Fick i alla fall handla några goda grisknorrar.

Hemma igen så gick jag på långpromenad.

Inspekterade min sjö. Mycket trevligt för isen försvinner mer och mer lyckades plaska en del i strandkanterna. Hade jag fåttt hållas och slå sönder isen så hade jag skert kunnat ta en simtur.

Men en av alla mina bäckar var alldeles isfri nu så där passade jag på att bada. Lyckades simma lite i den.

Hittade massor med nya bra spagropar också. Grejade mycket med dom.

Det började regna massor när jag var på väg hem.

Trodde att jag kanske skulle anses som ren eftersom jag var så blöt.

Nädå, raka vägen in i tortyrkammaren!

Nåt om att jag stank efter grejandet i spagroparna.

Tänk om sjön varit isfri då hade jag sluppit duschen!

På bilden så badar jag i bäcken. Den är lite mörk men jag är mitt i den.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards