Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 15 december 2007

Av Sigge Svamphund - 15 december 2007 18:43

Mina nätter är ganska jobbiga just nu.

Kattvalparna håller ju igång för fullt. Att de gör det på dagarna är bara skoj för då kan jag busa med dom.

Men nätterna.............

Jag sover under mattes säng och när jag sover ska det vara lugnt.

Det har inte kattvalparna fattat.

När jag sover som bäst så rusar de över mej eller försöker leka med mina öron eller annat dumt.

I natt tröttnade jag.

Vet att matte inte vill ha mej i sängen på nätterna. Hon påstår ju att jag snarkar och sånt där skitsnack.

Smög i alla fall upp i sängen. Gick bra ganska länge.

Men jag sover ju allra bäst när jag har typ ett bord eller säng över mej. Nu finns inte sånt att tillgå i mattes säng.

Alltså bestämde jag mej för att jag nog kunde få plats under hennes täcke.

Var mysigt att ha täcke så jag kröp ännu längre in.

Skulle jag visst inte ha gjort.

Höll på att knuffa matte ur sängen så hon vaknade.

Omgående nermotad på golvet igen.

Som tur var hade kattvalparna somnat då så jag fick sova i lugn och ro resten av natten, nu återstår det att se hur denna blir.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards