Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 2 december 2007

Av Sigge Svamphund - 2 december 2007 18:36

Ägnat några timmar idag åt att passa människovalpen Oliver.

Han är väldigt lättpassad så jag begriper inte varför matte ska med och lägga sej i. Vi skulle klara oss alldeles utmärkt ensamma.

När jag kom till människovalpen så träffade jag flera av mina bästa vänner där.

Men alla gick sin väg.

Jag tog med mej Oliver och matte och gick ut jag också.

Trevligt att vara ute och gå i Eskilstuna, massor med nya intressanta lukter överallt. Träffade en snygg tik också som jag umgicks lite med.

Så gick vi och hälsade på mina andar bästa kompisar mattes föräldrar.

Kom alldeles lagom för mattes mamma håll på med nåt kött.

Passade mej utmärkt eftersom jag lyckades bjuda mej på en massa smaskiga bitar.

Matte och Oliver åt mat där. Jag bjöd mej på glass. Mycket gott.

När jag hade passat färdigt människovalpen så umgicks jag med hans föräldrar ett tag.

Lyckades bjuda mej på lite gott där också. Så var Oliver som vanligt snäll och delade med sej av sina kex till mej.

Såna här dagar borde jag ha oftare.

Vandra runt hos mina bästa kompisar och bjuda mej på en massa gott.

På bilden så är jag och människovalpen redo att gå ut.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards