Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 11 december 2007

Av Sigge Svamphund - 11 december 2007 20:51

är född.

Ikväll så föddes äntligen den där människovalpen.

Blev en pojke som  ska heta Liam.

Kommer säkert att kunna uppfostra honom också, har ju ganska stor vana av människovalpen Oliver nu.

Vet inte så mycket mer om den just nu.

Antar att jag kommer att kunna visa nån bild framöver.

Av Sigge Svamphund - 11 december 2007 18:08

Har tillbringat mycket tid i skogen idag.

Det är jobbigt att vara där nu. Finns ju en massa spagropar överallt och jag måste ju greja med alla.

Frånsett mina gamla vanliga så har det ju blivit en massa nya.

Träffade en annan hund i skogen också.

Skum typ för han ville varken hälsa på mej eller leka. Hans husse och matte påstod att han inte bryr sej om andra hundar.

Hm, det där begriper jag inte riktigt. Jag vill ju helst umgås med alla jag träffar.

Skaffade mej en rejäla lerinpackningar i alla spagropar.

Men jag hade tur,

Passerade min sjö och passade på att ta några simturer så jag slapp tortyrkammaren. Behöver inte bli mer is på mina sjöar, jag vill fortsätta att bada.

Inte har den där nya människovalpen kommit ut än heller.

På bilden så ser ni en av mina större spagropar. Den roade jag mej mycket i.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards