Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 8 november 2006

Av Sigge Svamphund - 8 november 2006 18:10

Ja, jag trodde faktiskt att det var en massa spöken lösa här på förmiddan.Gick ut och fick se två stora spöken på hyresvärdens veranda.Jag morrade ordentligt och reste ragg.Men spökena stod kvar........Då skällde jag ut dom ordentligt och fattade mod och sprang mot dom.Det var inga spöken!!!!!!Hörde nog hur matte skrattade åt mej.Nån hade lyft ner hyresvärdens parasoll och det var dom jag tyckte såg ut som hemska spöken.Sen var jag på sån där social träning igen.Men när vi kom hem så stod det ett nytt monster på min gård.Jag morrade lagom hotfullt redan innan jag kom ur bilen.För på min gård stod det en stor bil och lät mycket konstigt.När jag kom närmare så såg jag att det låg en tjock slang från bilen och in i källaren.Tänkte inte alls följa med in.Planerade ägna tiden åt ta reda på vad det var för underliga saker som pågick.Rasslade märkligt i slangen.Men matte släpade in mej.Jag gick omgående och ställde mej i hennes säng. Kände attjag behövde ha koll på monsterbilen.Matte påstod att det inte alls var konstigt, det var bara pelletsbilen som fyllde på pellets för att vi ska ha det varmt inne.När den försvunnit så inspekterade jag noggrannt ute.Sen fick jag vara i skogen nån timme på eftermiddan.Lite svamp hittade jag, men nu börjar det bli dåligt.Måste kanske hitta ett nytt jobb till vintern om det stämmer att svampen tar slut.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards