Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 2 november 2006

Av Sigge Svamphund - 2 november 2006 17:47

Dagen började MYCKET bra!!!!!!Det var kallt att gå ut men jag hade sån tur att jag träffade traktens enda tik!Henne gillar jag.När hon löpte så gillade jag henne så mycket att jag rymde dit flera gånger.Men idag så busade vi mycket.Hon tycker inte lika mycket om pinnar som jag gör men man kan ju leka med andra saker.Tyvärr började veklingarna till människor att frysa så vi fick inte fortsätta hela dagen. Det hade jag gärna gjort.Sen var jag på det där som matte kallar social träning.Alltså hon släpar runt på mej inne i Malmköping.Vad det nu är för socialt med det?Fast många spännande lukter finns det och en del trevliga människor.I dag var matte till en affär där det finns en tik.Jag gillar henne, men det är inte alltid hon gillar mej.Vet att matte brukar ge henne av mitt godis.I dag så gillade hon mej så jag busade en del med henne också.Två tjejer på en dag är inte illa.Ibland kan det ta väldigt lång tid innan jag träffar nån hund som vill umgås.Lite sorgligt har det varit idag också.Våran hyresvärd och min favorit assistent åkte till veterinären med hans gamla katt.De kom hem utan katten.Matte säjer att katten var så gammal och sjuk så det var bra att den fick sluta sitt liv.Fast tråkigt är det.Katter ja, jag har fortfarande inte fått se Paddis ungar.Matte säjer att hon har dom på vinden och att jag måste vänta tills de har blivit större.Går fort till de blir tillräckligt stora hoppas jag.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards