Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 november 2006

Av Sigge Svamphund - 13 november 2006 17:48

I dag har det firats födelsedag här.Nä, det är inte jag som fyller år, det gör jag inte förrens i vår.Katten Penny Pök fyller 13 år i dag.Bara för det så serverade matte henne och de andra katterna en massa god Whiskas.Jag gillar faktiskt också Whiskas.Försökte tigga till mej det av Penny. Men hon bara blängde på mej och fräste.Fast jag hade tur för matte gav mej lite grann på mitt torrfoder.Ska nog önska mej en alldeles egen Whiskasburk när jag fyller år.Tror inte att jag ska bjuda Penny eftersom hon inte gillar mej.Visar en bild på henne när hon lagt sej och tänker sova i diskstället.Har haft en lugn dag annars.Var med matte i Malmköping ett tag.Fick äran att passa en affär!!!! Eller det kanske var så att matte skulle handla där och jag skulle vänta utanför.Men jag tycker det känns bättre att säja att jag passade den.När jag satt där och väntade så kom det en gammal farbror.Han började prata med mej så jag jobbade hårt på att se väldigt ensam och övergiven ut.Lyckades tydligen bra för han klappade mej och pratade ännu mera.Då kom matte och störde friden!!Hon kunde ha handlat en stund till, hade ju trevligt med farbrodern.Han talade om för matte att jag är såååå fin och tänk vad trevligt med en hund som satt tyst utan att skälla. Så sa han att han pratade med mej för att jag såg ensam ut.Gillar såna farbröder.Borde införas flera av dom.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards