Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Sigge Svamphund - 1 juni 2007 19:20

Har hört ett rykte ett tag nu om flytt.

Matte har pratat om det och ett tag var jag mycket orolig för att det bara var jag som skulle flytta.

Men så illa är det inte det är både jag, matte och katterna som ska flytta.

Fast det dröjer visst till hösten.

Ska inte flytta så långt heller så jag kan komma och hälsa på mina brudar i dessa trakter.

Kanske kan skaffa mej lite nya tjejer på nya stället också.Hoppas det i alla fall. Så finns det en massa bra skogar och ett par sjöar så det blir nog bra.

Idag har det mest regnat och blåst så jag har inte gjort så mycket.

En av mina grannar var och hälsade på mej.

Matte tog ner kattvalparna från vinden så jag fick umgås med dom en stund. Så såg jag att hon höll på och visade en massa bilder på människovalpen Oliver.

Personligen så visade jag alla saker som jag tycker kan vara intressanta.

Har hört att jag ska få åka till nån av alla mina skogar imorgon.

Kanske kan få bada vid nån sjö om jag har tur.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards