Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 7 december 2006

Av Sigge Svamphund - 7 december 2006 18:41

Var i skogen med matte idag.Eller först försvann hon och bad mej passa huset.Men hon kom tillbaka och då var det skogen.Matte trodde att hon kommit på nåt. Men hon har glömt mitt luktsinne. Jag kände ju direkt att hon gått där nyss.På samma sätt så kände jag att det luktade Frolic i skogen.Ha!!!!! Hon hade lagt ett ganska långt spår som bestod av godis! Mycket trevlig sysselsättning, kan jag tänka mej att göra om.Hittade en del svamp av bara farten.Men de där trattkantarellerna som det plockats hela hösten dom rörde inte matte. Jag har ju lärt mej att såna ska plockas så jag förstod inte varför hon inte plockade.Men jag är väl inte sämre hund än att jag kan ta saken i egna tassar.Alltså plockade jag svamparna och la dom framför fötterna på matte. Då passade det henne att ta reda på dom. Nån ordning måste det väl vara i alla fall. Ska det plockas svamp ska alla svampar plockas!!!!!!!Igår träffade jag min andra tjej Sessan.Hörde hur hennes husse pratade om att han tror att hon är kär i mej.Trevligt att vara uppskattad hos tikarna , men Milou är ju min absoluta favorit. Men morgonbus med Sessan är mycket trevligt det också och visst får hon vara kär i mej.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2006 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards