Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 12 december 2006

Av Sigge Svamphund - 12 december 2006 21:12

Har tillbringat ett par timmar i skogen idag.Många nya intressanta vattensamlingar att undersöka.Blev alltså väldigt mycket grävande och plaskande.Det är faktiskt dags att jag får komma till min bäck nu.Tänk att matte inte fattar det!!!!Jag hittade massor med svamp idag.Alltså det ska vara vinter nu och matte säjer ju att det inte ska finnas svamp då. Ha!!!!! Så fort jag sätter tassarna i skogen hittar jag ju en massa svampar. Är övertygad om att hon ljuger. Jag kan säkert leta svamp hela vintern.Hade träff med min andra tjej härom morgonen. Hennes husse har nog rätt när han säjer att hon är kär i mej. För hon ville inte alls följa med honom.Trevligt att jag har sån dragningskraft på traktens tikar.Men Milou får jag fortfarande inte träffa!Eländiga människor att sätta upp regler bara för att hon löper.Jag vill ju träffa min tjej!!!!

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2006 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards