Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Sigge Svamphund - 20 maj 2008 17:32

Har sett att en del av mina läsare tror att jag aldrig har semester eller vilar.

Idag har jag haft en i mitt tycke vilodag.

Semester har jag också just nu. Murklorna är slut så nu är det semestertider innan all annan svamp kommer. Då blir det hårda tider.

Var till en av alla mina skogar idag.

Springa runt och busa är alltid trevligt.

Ren avkoppling i min värld. Dessutom hade jag simmat en massa i min ena sjö där så jag hade massor med energi.

Fortsätter man genom skogen så kommer man till en av mina andra sjöar.

Den här heter Stora Fjällsjön och ligger långt inne i skogen.

Hade inte badat i den på ett tag så jag var ju tvungen att kolla att den fortfarande var badvänlig.

Kan rapportera att som vanligt var den alldeles utmärkt att simma i.

Testade alla mina gamla badplatser och skaffade två nya också.

På väg tillbaka så badade jag mer i den andra sjön och ägnade mej åt diverse olika hundgöromål medan matte plockade en massa granskott.

En dag utan ett fynd känns inte riktigt fulländad i min värld.

I ett dike så hittade jag den här grejen.

Det står faktiskt "varning riskområde för skjutbana" på den.

Bryr jag mej inte om, jag hade roligt med den i alla fall.

Fick inte släpa hem den ifall nån nu trodde det.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards