Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Sigge Svamphund - 27 juni 2010 18:08

Hett är det idag.

Blev alltså ingen lång skogsrunda.

Ägnade förmiddagen åt att gå runt min närmaste sjö.

Badade 769 gånger från mina 312 badplatser.

Matte som anser att allt över 20 plusgrader är för varmt kan en massa konstiga

ord just nu.

Men hon försökte i alla fall inte dansa trots en massa tjat om mer regn och svalare väder.

Sen var jag hemma och slappade några timmar innan det var dags att ut och åka.

  

Hamnade hos men tjej Nelly.

Mycket trevligt för jag har inte dejtat henne på länge.

Sist var det ju väldigt sorgligt när jag var där för då begravde matte Snoris.

Men idag hade vi väldigt skoj.

  

Inte nog med Nelly, det var en människovalp där också.

Alldeles perfekt eftersom hon gillade att busa med oss.

Matte kom och gnällde ibland om att det var alldeles för varmt för en massa bus.

Kan upplysa om att det är aldrig för hett för skoj bus med snygg brud och människovalp.

  

Här håller Li på och roar både mej och Nelly.

Klenmänniskorna höll sej i skuggan och ägnade sej åt mänskligt tråkprat.

Fast ok, det gick åt väldigt mycket vatten till både mej och Nelly.

Blev ett par trevliga timmar innan det var dags att åka hem igen.

Så vet jag att jag ska tillbaka till Nelly inom ett par veckor igen för matte ska

göra nåt kort som Nellys människor ska ha,

Nu tänker jag faktiskt vila mej iform för imorgon ska jag umgås med Oliver och

Adam.

Vi ska till en sjö i skogen och grilla korv.

Ser fram emot massor med korvar och ännu mer bad.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards