Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Sigge Svamphund - 14 mars 2009 18:03

Bläväder idag så jag har inte varit i skogen.

Ibland snöar det och ibland kommer det hälsovådligt regn.

Men jag hade tur och fick åka och hälsa på människovalpen Oliver.

Mycket trevligt.

Busade väldigt mycket med honom.

Dessutom så lyckades jag bjuda mej på smaskig mat också.

Perfekt sysselsättning när jag inte vill vara ute.

Om en vecka så fyller människovalpen 2 år.

Matte frågade vad han vill ha i present.

Han upplyste om att han vill ha mej!

Ok, att jag funderade på att byta matte efter hennes idiotgrej i går men hon vägrar att ge bort mej i present!

Mattes skitkamera fortsatte att krångla idag så det blir bara en ganska dålig bild på människovalpen,

Fast när hon provade den för en stund sen så fungerade den precis som vanligt.

Blir ett kort inlägg i dag eftersom alla gårdagens skitbilder har kopierat sej i tusentals kopior!!!!!

Matte har huvudvärk och musarm efter att raderat och raderat och ännu återstår några hundra att ta bort!

Förhoppningsvis så har jag mer att berätta i morgon och kanske fler bilder också.

Håll tassarna för att kameran har frisknat till.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards