Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Sigge Svamphund - 8 mars 2009 17:54

Tråk, tråk och ännu mera tråkdag.

I morse när jag var ute första gången så snöade det.

När jag skulle gå min långpromenad så snöade det ännu mera.

Dagens roligaste händelse en liten spagrop.

Här har jag bestämt att jag tänker gå hem ihop med den lilla tandpetaren jag hittat.

Snön övergick till hälsovådligt regn så jag har vänt för att ta mej hem.

Tyvärr har matte inte förstått att regn är lika farligt som ko och hästmonster så hon släpade mej hela vägen runt sjön.

Ingen tanke på min hälsa inte!

Eftersom skitvädret har fortsatt så har jag ägnat mej åt att ligga i fåtöljen och drömma.

Trevliga dejter med Giah står högt på önskelistan.

Såna här trevliga simturer i solnedgången vore inte heller fel.

Fika i skogen med egna mackor efter en massa svamphundsjobb och badande.

Matte drömmer mest om såna här korgar igen.

Resultatet av en skogspromenad och jobb som murkelhund.

Just nu vräker snön ner över Sörmland.

Bläää!!!

Känner mej uttråkad, fast matte har lovat att det kommer att hända nånting skoj i morgon.

Hoppas jag verkligen.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards