Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Sigge Svamphund - 19 augusti 2008 18:06

Blir inga bilder idag eftersom matte glömde kameran hemma hela tiden.

Har haft en alldeles vanlig hunddag.

Matte skulle åka och handla så jag följde med.

Självklart så besökte jag Grisöronaffären.

Hittade som vanligt massor som jag hade behov av att handla.

Men fick nöja mej med ett gäng grisknorrar. Förstår inte varför det ska vara så svårt att få matte att köpa alla trevliga leksaker, akvarieprylar och annat som jag anser att jag behöver.

På eftermiddan så var jag som vanligt ute och letade svamp.

Skogen var fortfarande nedlusade med såna där Karl Johan.

Matte säjer att det blev ca 10 kilo såna. Fast det blev en del kantareller också.

All den där Karl Johan åkte hon och dumpade hos min tjej Nellis matte och husse. Tyvärr så var inte människorna hemma, jag hade ju sett fram emot lite bus med Nellie. Ska visst bli nån annan dag.

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket.

Förhoppningsvis så händer det lite mer imorgon.

Nu ska jag kolla vad alla ni andra hittat på för skoj saker.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards