Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Sigge Svamphund - 13 januari 2008 17:57

Idag var det inget äckligt regn utan trevlig sol.

Som vanligt har jag varit i skogen. Gick lite nya vägar och hittade en bäck som jag var tvungen att greja mycket med.

Så kom jag till min sjö så jag passade ju självklart på att ta några trevliga simturer. Såg att det hade blivit mer öppet vatten så det verkar lovande.

Efter att ha grejat med nya bäcken, styrketränat med träd och alla andra viktiga hundgöromål så var jag inte riktigt uppmärksam.

Från ingenstans kom det ett lite monster.

Typ större råtta som klätt ut sej till hund.

Otrevlig typ för han flög på mej och skulle slåss.

Jag vill inte slåss med nån men när såna där förklädda råttor hoppar på mej så blir jag sur.

Morrade åt den lilla typen för att han skulle veta sin plats.

Då kom hans ägare och tyckte att jag var otrevlig som morrade.

Ha, jag var ju tvungen att markera!

Såg hur de lyfte upp den lilla råttan och bar honom!

Vadå, har man ben ska man väl använda dom?

På bilden så sitter jag vid sjön och laddar för en simtur.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards