Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Sigge Svamphund - 3 juni 2008 17:51

Hett och torrt fortfarande.

Gick och badade imorse. Känns som en mycket trevlig morgonrutin just nu.

Sen var jag tvungen att passa huset igen.

Tycker att det är lite mycket av det just nu.

Men matte skulle till nån och kolla sitt blodsocker och då får inte jag följa med.

Tycker att jag borde få göra det, säkert en ny bästa kompis hon träffar eller så.

Har mest legat på balkongen och slappat i det skuggiga hörnet. Ska få gå till sjön om ett tag när det är lite svalare.

På bilden så hjälper jag matte att vattna.

Jag är ju intresserad av allt vatten som inte är regn eller i tortyrkammaren så detta med vattna växter gillar jag.

Bara hon tar i den där stora vattenkannan så blir det fart på mej.

Fast jag begriper inte varför vattnet ska hällas på växterna. Det borde faktiskt hällas över mej alltihop. Alltså går jag in för att vara ivägen och försöka dricka upp allt vattnet.

Undrar om den den gödningen som är i vattnet ibland har nån positiv effekt på mej?

Nu har matte lagt ut annons på Blocket på kattvalparna.

Återstår att se om det finns seriösa människor som vill köpa dom. Fast det har visst redan kommit mail till matte så det gör det säkert.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards