Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Sigge Svamphund - 7 augusti 2007 18:34

Lika varmt idag, men jag fick gå till skogen för en stund sen.

Jag hade riktat in mej på lite svalkande arbete i min spagrop. Men det finns ju nästan inget vatten kvar titta bara!

Jag fick i alla fall till en fin lerinpackning på benen.

Hörde hur matte muttrade om tortyrkammaren duschen.

Då kom jag på att jag nog behövde hälsa på min fanclub Minou och Tilda.

Var ju länge sen jag träffade dom.

Alltså drog jag.

Hade ju planer på att "låna" bollen igen också.

Dessutom kanske de skulle vilja ha min autograf nu när jag är kändis.

Hade sån tur att de var hemma och bollen hittade jag på en gång.

Men säj den glädje som varar.

Matte kom och var suuuuuur. Jag fick gå i koppel hela vägen hem och inte lyckades jag "låna" med mej bollen heller.

Men som ni ser är ju jag en smart hund.

När jag kom hem så plaskade jag runt i vattentunnan ordentligt. Slapp alltså tortyrkammaren.

Inte för att jag gillar regn men jag vill ha mina spagropar i behåll så det är nog bra om det regnar en del.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards