Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 april 2007

Av Sigge Svamphund - 4 april 2007 18:49

Inledde dagen med att umgås med Sessan.Mycket trevligt. Har ju inte fått träffa henne sen hon luktade så där väldigt gott.Hon luktade fortfarande lite gott så helt plötsligt var jag kopplad.Orättvisa värld.Så kom mattes mamma. Hon hade en alldeles ny bil som jag noggrant inspekterade. Den var till full belåtenhet.Märkte att de tänkte åka nånstans och jag tänkte följa med och provåka bilen. Självklart en av mina hundliga rättigheter.Nä då inlurad och uppmanad att passa huset!!!Till slut behagade matte komma hem igen.Nu hade hon sin mammas gamla bil.Jag är alltså numera ägare till mattes mammas bil. Den är fullt åkbar det har jag ju testat många gånger.Huvudsaken är att jag kommer till alla för mej viktiga ställen.Bara det att jag hörde att de minsann varit och letat reda på de där konstiga svamparna som jag inte hittade förra veckan.Hm det är jag som är SVAMPHUND här och jag borde verkligen ha varit med.Fick vad matte kallade present.Ett nytt halsband som luktar konstigt.Heter visst fästinghalsband och är gjort av en massa örter.Om jag har det på mej så ska jag få mindre av krypen.Bådar inte gott för min planerade ledning av fästingligan.Just nu är ställningen att jag har haft 13 stycken och katten Lufsen 12.De andra har inte haft några alls ännu.Nu ska jag kolla när matte plockar mina vinterdäck ur min bil.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards