Svamphunden Sigges funderingar

Direktlänk till inlägg 12 april 2008

Filmen

Av Sigge Svamphund - 12 april 2008 18:44

Tänk vad bra att man har vänner!!!!!!!!

Tack snälla tekniska Molle för hjälpen!

Här är filmen när jag tränar med mitt bildäck.

På med ljudet för jag låter lite.

Gissa vem som ska se till att matte filmar mej ofta nu? Har ju en del för mej som kan vara värt att visa.

 
 
Ingen bild

molle

12 april 2008 19:15

Bra jobbat,, du låter precis som min bror här hemma..Zeke..men du är stark du!!!

 
Cavvetjejena

Cavvetjejena

12 april 2008 19:31

Sigge du är grym!... matte skrattade så tårarna rann. Tur att matte lärt sig att ladda upp film så du kan visa oss allt skoj du har för dig på riktigt.
Sigge vi älskar dig...
Massor av gos från Cavvetjejerna med matte

http://cavaliersajten.bloggagartis.se

 
Ingen bild

Ellis o Vigge

12 april 2008 20:51

Härligt att höra ditt voff igen,vi minns Aronstorp då du var stor o vi var små.Tiden g
år fort Sigge.

Ellis o Vigge

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

12 april 2008 22:16

Snygg fysträning du får till med däcket där, gillar även din stolta svansföring. De gäller ju att tänka på ryktet. Tasstramp/Timse

http://timsevimse.blogg.se

 
Marianne

Marianne

12 april 2008 22:36

Härligt med så mycket energi. Mina hundar leker också med bildäck ibland. Småvalparna bara älskar att få några däck att ha som leksaker. När valparna leker så tar jag bort fälgen först. Då använder de däcken som gömställe.
Visst får du länka. Jag länkar upp dig också då.
Ha en fortsatt skön helg.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Sacco

Sacco

12 april 2008 22:38

Jösses Sigge så du kämpar!!! Och vilken energi du har!! Matte säger att om jag hade några procent av din energi så skulle jag vara lysande på lydnasplan. Hon tycker jag är lite loj.. Men jag gillar att ta det lite lugnt, eller vad säger du Molle?

http://www.bjorkmannarna.se

 
Sacco

Sacco

12 april 2008 22:39

Matte har inte något ljud på sin dator. Måste kila och låna lillhusses dator, måste ju få höra dig också.

http://www.bjorkmannarna.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

12 april 2008 23:51

Wow vilken kille du är! Det ser ju hur kul ut som helst....undrar ifall vi kan få ett däck av matte oxå?
Nos snos, voff och hej!

http://www.ackebus.se

 
Eva

Eva

13 april 2008 07:53

Sigge du är helt underbar. Men det vet du ju redan att jag tycker.
Vilken härlig film! Som man blir riktigt glad av.
Kram från Eva

http://www.evaslekstuga.se

 
Ingen bild

malte o snoki

13 april 2008 10:07

det där borde bli en ny OS-gren! vilken energi du har Sigge!! Vad var syftet eg...skulle du ta hem däcket eller bara ge den en omgång?

 
Ingen bild

Tuna

13 april 2008 16:34

Vad du stönar! Kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sigge Svamphund - 13 juli 2016 08:16

Detta blir det allra sista inlägget på denna blogg. Jag har försökt skriva om alla minnen, men det fungerar inte. All glädje, alla äventyr vi upplevt tillsammans dessa fantastiska 10 år tillsammans. Det går inte att sätta ord på det. Min äls...

Av Sigge Svamphund - 9 juli 2016 12:14


TACK för all omtanke, alla hälsningar här, på Facebook, via mail, sms osv. Jag läser allt men orkar inte svara, vill bara vara ensam just nu. I går kväll så begravdes Sigge Svamphund av sin älskade bästa människovän Pinnaffären, egentligen heter ...

Av Sigge Svamphund - 8 juli 2016 11:44

I dag har det tänts en ny stjärna på himlen. Sigge finns inte längre, åldern tog hans bakdel som inte hängde med längre. I samråd med min underbara vän och veterinär A så togs beslutet. A hjälpte Sigge till resan över regnbågsbron. Sigge blev 1...

Av Sigge Svamphund - 7 juli 2016 18:01

Jag klarade av kvällstoaletten utan att bakdelen krånglade. Matte där emot har knappt sovit i natt för hon har vaknat så fort jag rört på mej. Morgontoan gick ganska bra. Så skulle jag prova att bada, fick skjuts ner till sjön. På väg dit så ...

Av Sigge Svamphund - 6 juli 2016 17:37

Dagen började alldeles som vanligt. Matte bestämde sej för att skjutsa mej till en bra skog för jobb.   Blev skjutsad till Döda älgenskogen. Bra eftersom jag hade mycket kantarellvalpar på tillväxt där. Bara att börja jobba.   Ska du ...

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards