Svamphunden Sigges funderingar

Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Uppdatering kattvalparna

Av Sigge Svamphund - 6 april 2008 08:16

En liten morgonuppdatering om kattvalparna.

Båda två lever och verkar må bra efter omständigheterna.

Matte ger som välling och Paddis pysslar med dom hela tiden.

Fast mej fräser dom åt. Jag vill ju bara ge dom uppmuntrande pussar!

Matte har vägt dom för att kunna hålla koll så de inte går ner i vikt.

Idag hoppas jag på en vanlig normal hunddag.

Rapport om dagen kommer till kvällen.

Just ja

TACK FÖR ALLA UPPMUNTRANDE KOMMENTARER!!!!!!!!!!

 
 
Sacco

Sacco

6 april 2008 08:39

Det var skönt att höra! Jag visste väl att vi kunde lita på dig att du tar hand om kattvalparna ordentligt. Själv ska jag iväg och träffa Tjejen nu. Förstår att du har fullt upp med kattbebisar och inte har tid att dejta nu för tiden:) Skicka gärna hit brudarna så kan jag ta hand om dem åt dig tills du får tid för dem igen om några veckor eller så:)

http://www.bjorkmannarna.se

 
Ingen bild

molle

6 april 2008 10:16

Ni är så himla duktiga,, och visste jag hur man gjorde skulle jag lämna 1000 rosor i denna kommentar...

 
Ingen bild

malte o snoken

6 april 2008 11:00

jaha det är tacken det med fräs när du har räddat dem till världen! de vet nog inte bättre, snart när de förstår mer så berättar nog paddis vilken hyvens kille du e!
ni gör ett stor jobb!

 
Cilla och Gizmo

Cilla och Gizmo

6 april 2008 13:33

SKÖNT att höra att dom mår bra!! Att dom fräser åt dig är nog ett friskhets tecken, eller vad tror du?
Kram Cilla och Gizmo

http://www.sinna.dinstudio.se

 
Ingen bild

helena h

6 april 2008 20:57

Så skönt att dom mår bra !! Skickar en varm kram till dom kisse missarna // ja å sigge me !

ni är underbara bloggvänner



Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sigge Svamphund - 13 juli 2016 08:16

Detta blir det allra sista inlägget på denna blogg. Jag har försökt skriva om alla minnen, men det fungerar inte. All glädje, alla äventyr vi upplevt tillsammans dessa fantastiska 10 år tillsammans. Det går inte att sätta ord på det. Min äls...

Av Sigge Svamphund - 9 juli 2016 12:14


TACK för all omtanke, alla hälsningar här, på Facebook, via mail, sms osv. Jag läser allt men orkar inte svara, vill bara vara ensam just nu. I går kväll så begravdes Sigge Svamphund av sin älskade bästa människovän Pinnaffären, egentligen heter ...

Av Sigge Svamphund - 8 juli 2016 11:44

I dag har det tänts en ny stjärna på himlen. Sigge finns inte längre, åldern tog hans bakdel som inte hängde med längre. I samråd med min underbara vän och veterinär A så togs beslutet. A hjälpte Sigge till resan över regnbågsbron. Sigge blev 1...

Av Sigge Svamphund - 7 juli 2016 18:01

Jag klarade av kvällstoaletten utan att bakdelen krånglade. Matte där emot har knappt sovit i natt för hon har vaknat så fort jag rört på mej. Morgontoan gick ganska bra. Så skulle jag prova att bada, fick skjuts ner till sjön. På väg dit så ...

Av Sigge Svamphund - 6 juli 2016 17:37

Dagen började alldeles som vanligt. Matte bestämde sej för att skjutsa mej till en bra skog för jobb.   Blev skjutsad till Döda älgenskogen. Bra eftersom jag hade mycket kantarellvalpar på tillväxt där. Bara att börja jobba.   Ska du ...

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards