Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 16 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 16 mars 2007 18:47

Funderar faktiskt på att lägga till den titeln på mitt visitkort.Var ute på förmiddan och såg att matte satt och beundrade en blomma.Jag begrep direkt att det var nåt som intresserade henne och kunde vara lönsamt för mej.Var inget problem att nosa upp några. Markerade lika snyggt som jag gör när jag hittar svamp.Ha, jag fick godis så det lönar sej att leta blåsippor.Nästa gång jag gick förbi där så markerade jag igen och fick mera godis.Så har jag varit i skogen.Inspekterade alla kända vattensamlingar och hittade några nya intressanta.Passade på att ta en simtur på ett djupt och bra ställe.Vårbad kan verkligen rekomenderas!Mycket uppfriskande.Så kom mina bästa vänner Marcus och Cissi och hälsade på mej.Mycket trevligt.Människovalpen är kvar i Cissis mage och jag får inte ens försöka sitta i hennes knä. Fast jag kollade magen mycket noga. Lite skumt det där att det finns en människovalp därinne.Den ska ju komma ut när som helst. Blir säkert en ny bästa kompis till mej.Jag har alltså haft en ganska intensiv dag så nu ska jag vila lite.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards