Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 januari 2007

Av Sigge Svamphund - 13 januari 2007 18:40

snön som föll är borta igen.*SUCK*Jag som hade så roligt i den. Nu är det samma lervälling som vanligt.När jag skulle gå ut imorse och var fullt iställd på att inleda dagen med snörullning var det tomt!Bara lite is och ett par små snöfläckar, det var allt jag hittade.Igår var mina kompisar Marcus och Cissi och hälsade på mej.Alltid trevligt med besök även om jag hör hur matte protesterar och påstår att de hälsade på henne.Alltså alla besökare hit kommer för att umgås med mej!Skulle gå till skogen idag, men det var jägare där så det blev ingen skog.Hm, den där jakten tar aldrig slut och hindrar mina skogspromenader.Undrar om man kan införa jakttid på jägare?Eller införa jägarfria skogar, jag har ju mycket att utföra i skogen.Istället för skogen så fick jag hålla på med favoritbollen.Eller hålla på och hålla på.......Som vanligt mattes krav om att jag ska göra en massa saker innan jag får hålla på med den.Dessutom fick jag stryk av Penny Pök idag.Jag tänkte äta min mat men hon hade hunnit före.Alltså slog hon mej i huvudet när jag försökte ta min mat.SURKÄRRING!!!!!!Ja,ja jag fick min mat tillslut. Tror hon gör så där för att hon tror att hon bestämmer över mej. Det gör hon ju nästan.Jag har faktiskt ganska mycket respekt för henne.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards